OK S provozováním webu HPmarket.cz nám pomáhají takzvané soubory cookies. Cookies slouží k přizpůsobení obsahu webu, měření funkčnosti stránek a pomáhají nám dosáhnout vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s jejich použitím. Více informací
 
 
 
Kontakty
 
  Telefonické objednávky 728 707 709  (Po-Pá: 9-17 hod)
 
Vše o nákupu
 
O nás
 
  Přihlásit
Košík
     Počítače Notebooky Monitory Tiskárny Skenery Příslušenství Inkousty a tonery Care Pack Software Náš tip
 

HPmarket stále funguje a doručuje

Vážení zákazníci, všechny nás ovlivňuje, a všichni vnímáme situaci, která nastala. Chceme vás ujistit, že jsme tu pro vás i nadále každý pracovní den od 9:00-17:00. Určitě se nevyhneme nejnutnějším opatřením, ať zákonem dané, nebo chránícím veřejné zdraví, a tím zdraví nás všech.

Potřebujete poradit s výběrem notebooku, tiskárny nebo příslušenství? Specialisté HPmarket.cz jsou Vám k dispozici na čísle 728 707 709.

Dopravní společnosti i nadále doručují Vámi vytvořené objednávky, i když s různými omezeními, primárně kontaktních plateb. Proto Vás prosíme o shovívavost, stále jsou k dispozici následující varianty.

Vzhledem k okolnostem není možné platit dobírku hotovostí. Osobní odběry v Ostravě jsou do odvolání zrušeny.

Doručování objednáného zboží

Společnosti DPD a PPL

Při volbě z těchto dopravních služeb lze i nadále platit kartou u kurýra. Další možnosti jsou platba kartou online a platba bankovním převodem.

Doporučujeme platbu kartou online, protože v případě platby bankovním převodem může dojít k delší době dodání 1 - 3 pracovní dny (čekáme na připsání platby na náš účet a objednávka bude v tomto případě expedována až posléze).

Česká pošta

V tomto případě je možnost platby omezena pouze na platbu kartou online a platbu předem – převodem na účet.

V případě nezastihnutí adresáta bude zásilka uložena na poštu.
POZOR! Všechny pobočky České pošty mají otevřeno do 16 hodin a vzhledem ke karanténním opatřením jsou nějaké pobočky ČP uzavřeny. Jejich seznam naleznete přímo na stránkách pošty.

Nejčastější otázky

Kdy mohu očekávat dodání zásilky?

V případě, že jste zvolili platbu kartou online, platbu kartou u dopravce, nebo se již připsala platba převodem na náš účet, zboží expedujeme tentýž den. Prosíme o toleranci, jelikož z důvodu uzavření kamenných prodejen jsou dopravci vytíženi. Ač nás to mrzí, aktuální situace může ovlivnit čas doručení.

V případě, že mě kurýr České pošty nezastihne, jak postupovat?

Při neúspěšném pokusu o doručení bude zásilka uložena na poště, jako standartně. Pošta ovšem prosí zákazníky, aby zvážili nutnost navštívení pobočky. Úložní doba balíků je prodloužena na 15 dní. Dále mějte při vstupu na pobočku zakrytá ústa a nos a dodržujte bezpečné rozestupy. Prosíme o využití bezkontaktní varianty platby – kartou/telefonem.

Místo mého bydliště je v karanténě, mohu zásilku nějakým způsobem obdržet?

Je nám líto, ale dopravci se do těchto oblastí nedostanou. Momentálně probíhá pouze doručování důchodů, a to za asistence policie. Tyto balíky budou uloženy na už tak přeplněných okolních depech a pobočkách. Případné změny doporučujeme sledovat v informačních kanálech jako televize a internetová zpravodajství.

publikováno: 20.03.2020
Facebook
© 1999 - 2020 HPmarket.cz