Reklamaci po 30 dnech od zakoupení můžete vyřídit:
- na servisním středisku HP
- u autorizovaných servisních partnerů HP
Upozornění: platí pouze pro zboží zakoupené na HPmarket.cz!
V ostatních případech se obracejte na Vašeho prodejce či na servisní středisko
- Po případné předchozí konzultaci na technické podpoře HP
- Zašlete informace o produktu a závadě na reklamace@hpmarket.cz
Pro rychlejší vyřízení požadavku nezapomeňte uvést
- číslo faktury,
- sériové číslo vadného produktu
- popis závady.
- preferovaný způsob řešení reklamace: vrácení peněž či výměna vadného kusu za nový
- Pracovníky reklamačního oddělení bude přiděleno reklamační číslo (tzv. AVZ číslo)
- Vadný produkt po přidělení reklamačního čísla, prosím
- zabalte do originálního obalu
- na balík uveďte přidělené reklamační číslo (AVZ číslo)
- balík pošlete na adresu
ED SYSTEM reklamace
Novoveská 95
709 00 Ostrava – Mar. Hory
Upozornění:
Zasílejte pouze kompletní balení vadného produktu.
Nezasílejte zvlášť přikupované komponenty např. tašky na notebooky apod. (v případě, že nebyly součástí balení)
- V nejkratším možném termínu, po obdržení vadného produktu naším reklamačním oddělením, Vám bude zaslán vyměněný produkt (případně peníze, pokud jste zvolili tuto možnost)