Reklamace HP pro Českou republiku řeší výhradně autorizovaný servis SWISS CZ. Pro založení reklamačního požadavku stačí postupovat dle postupu, kde je mimo jiné i možnost zboží nechat vyzvednout kurýrem na Vaší adrese. (V případě, že se formulář ukazuje v angličtině nebo jiném jazyce, pouze přepněte v pravém horním rohu stránky)
Co vše budete k založení případu potřebovat?
- Sériové číslo notebooku (S/N) – najdete na štítku zařízení
- Číslo modelu (P/N, Product, Product No.) – příklad: 8MH54EA#BCM
- Naskenovaná nebo elektronická verze záručního listu/faktury – pokud nemůžete fakturu k vaší objednávce nalézt, neváhejte nás kontaktovat, a kopii faktury vám zašleme na email
Pozn.: Pokud nemůžete najít nějaký z údajů v bodech 1-2, zde je návod, jak jej nalézt
Poté zadáte kontaktní informace, případně fakturační adresu, a adresu pro vyzvednutí a následné navrácení zboží k vám.
Zadat reklamační požadavek zde