Zákaznický servis
 
  Nákup a podpora 728 707 709  (Po-Pá: 9-17 hod)
 
Vše o nákupu
 
 Přihlásit
 
 

Jak reklamovat?

Obraťte se na technickou podporu HP


Reklamaci po 30 dnech od zakoupení můžete vyřídit:
- na servisním středisku HP
- u autorizovaných servisních partnerů HP


Upozornění: platí pouze pro zboží zakoupené na HPmarket.cz!
V ostatních případech se obracejte na Vašeho prodejce či na servisní středisko

  1. Po případné předchozí konzultaci na technické podpoře HP

  2. Zašlete informace o produktu a závadě na reklamace@hpmarket.cz
    Pro rychlejší vyřízení požadavku nezapomeňte uvést
    - číslo faktury,
    - sériové číslo vadného produktu
    - popis závady.
    - preferovaný způsob řešení reklamace: vrácení peněž či výměna vadného kusu za nový

  3. Pracovníky reklamačního oddělení bude přiděleno reklamační číslo (tzv. AVZ číslo)

  4. Vadný produkt po přidělení reklamačního čísla, prosím
    - zabalte do originálního obalu
    - na balík uveďte přidělené reklamační číslo (AVZ číslo)
    - balík pošlete na adresu

    ED SYSTEM reklamace
    Novoveská 95
    709 00 Ostrava – Mar. Hory

    Upozornění:
    Zasílejte pouze kompletní balení vadného produktu.
    Nezasílejte zvlášť přikupované komponenty např. tašky na notebooky apod. (v případě, že nebyly součástí balení)

  5. V nejkratším možném termínu, po obdržení vadného produktu naším reklamačním oddělením, Vám bude zaslán vyměněný produkt (případně peníze, pokud jste zvolili tuto možnost)

Mapa webu  |  Podmínky použití
© 1999 - 2014 HPmarket.cz